суботу, 30 квітня 2011 р.

Ужгород

   Підсумки змагань
Перше, що я побумав після фінішу було: "Ура я доїхав" 
Але зараз не про це, розповім все з початку.
На старті перша помилка я стартував в середині групи і мене затерли майже в самий кінець пелотону. Довелось навідь поборотись за стартову позицію і поштовхатись ліктями, Через мене ледь не впав один із гонщиків. Потім пшла в хід моя тактика. Я вирішв, що Ужгородські спортсмени знаю трасу краще і я вирішив їхати за ними. Все було добре до першого підйому на дамбу де я відстав і пом вже їхав своїм темпом. Після половини першого кола було таке відчуття ніби в мене в роті бетономішалка. З відси зробив собі ще одну нотатку: Необхідно обовязкого брати з собою на довгі дистанції воду! Потім пійом на останю дамбу реально заїхати лише із сильного розгону. Але заїхати це нічого порівняно з зїздом з неї, оце жах. Майже вертикальний спуск гальма зовсім не тримають, все тільки на техніці, я нерозумію як гомщики групи Еліта умудрялись там крутити педалі.Швидкісний спуск після якого гальмуєш і відчуваєш як по твоїх венах тече кров від перенавантаження. Потім шалемий пійом, в ужгородців називається Пійом смерті, Я навідь і не думав на нього виїжати=)


Проїхав 1 коло
Потім мене обігнали 3 дівчини=)
І хотіла обігнати 4 але я сів за нею і не відпускав коло з половиною!
Велике спасибі тій дісчині яка дала мені попитию
Потім розмолотився на фініш 2 кола і порвав маркіровку=)


3 коло
Просто жаш сил нема взагалі і ціль була одна ДОЇХАТИ
Цікавий елемент траси серпантини на яких я впав, але це мені тільки додало злості.
На останьому колі всі підйоми серіозні толкав велосипед.   
Фото будуть пізніше
В загалі все дуже сильно сподобалось
загалом їхали 3 кола одне коло мало 7.5 км. 

Ось всі результати змагань: 
http://tatubike.com/forum/viewtopic.php?p=6776#6776 

2 коментарі:

  1. Після половини першого кола було таке відчуття ніби в мене в роті бетономішалка.
    :DD бетономішалка))

    ВідповістиВидалити
  2. так да я так хотів пити шо бумав
    не доїду
    А потім на спуску начебто нормально було=))

    ВідповістиВидалити